لیزر خانگی دس مدل GP586 سفید

لیزر خانگی دس مدل GP586 سفید

لیزر خانگی دیس DEESS

4 دیدگاه برای “لیزر خانگی دس مدل GP586 سفید

مینا رضوی

ارسال پاسخ

من حدودا چهار ماه ی میشه که دارم از لیزر دس استفاده میکنم کاملا راضی هستم به خاطر اینکه بعضی از جاها مو هام نازک شدن و خیلی از نواحی دیگه کلا موهارشدشون متوقف شده. پکیج دستگاه عالیه داخل پکیج هم عینک مخصوص است که باید هنگام لیزر استفاده کنی و هم یه کیف محافظ داره. خیلی هم خوشگله جنسش عالیه جوری نیست حس کنین یه وسیله خونگی دستتونه.

نوامبر 27, 2018 در 12:24 ب.ظ

لیلا چمن آرا

ارسال پاسخ

من دو ماهه به لطف شما این دستگاه رو دارم.چهار جلسه استفاده کردم میتونم بدون اغراق بگم از جلسه سوم نواحی که لیزر کردم خیلی خیلی دیر در میان و به شدت نازک شدن،خیلی از جاها هم که دیگه اصلا در نیومدن.واااقعا خیلی ممنونم از این محصول همه چیز تموم.لامپ جوانسازی رو البته برای مادر استفاده کردم برای چین و چروک های پیشونی و خط خندشون ،خیلی خیلی سطحی و یه جورایی محو شدن ،البته طبق توصیه کارشناساشون خیلی منظم و دقیق هم استفاده کردیم

نوامبر 27, 2018 در 12:35 ب.ظ

شبنم علی محمدی

ارسال پاسخ

ی دستگاااه بی نظیر عالاااالیه عاااالی چند ماهی هست که استفاده می کنم از هر سه مزیت دستگاه به نحوه احسن بهره بردم واقعا نتیجه گرفتم سپاس فروان از شما.

ژانویه 15, 2019 در 1:18 ب.ظ

مهتاب شریفان

ارسال پاسخ

من اونقد راضی هستم، دوست دارم بقیه هم بدونن چقد خوبه، چون قبلا خودم همین دغدغه رو داشتم. سال ها بود از دست موهای زائد خسته بودم وقتی با این دستگاه آشنا شدم سفارش دادم، سر دو ماه یا رشدشون متوقف شد و یا خیلی ظریف اومدن، راحت شدم توصیه می کنم دوستان هم بخرن.

ژانویه 19, 2019 در 1:49 ب.ظ

ارسال نظر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 1 =

Cart
Your cart is currently empty.